2020. május 25., hétfő

Vélemények a versenyről

Nagyon köszönöm a sok pozitív visszajelzést, hiszen részben ezek is erőt adnak a jövőbeli versenyek megrendezéséhez. Ezek közül teszek most közzé néhányat:


Bodzabotok (Papp Ildikó)
Kedves Péter! Az elszántsága, ötletessége, türelme, játékossága példaértékű számomra.
Köszönöm, hogy részt vehettünk csapataimmal ezen a nagyszerű versenyen. Remélem, jövőre is találkozunk!

Siriusly Black (Galbicsek Noémi)
Még egyszer szeretnénk megköszönni, hogy részt vehettünk a versenyen, mindannyian élveztük megoldani a feladatokat. Valamint szeretnénk jelezni, hogy a levél és a csomag is szerencsésen megérkezett, nem keveredett el a muglipostával! :) Nagyon tetszett a postázás megoldás, ilyet még soha nem kaptunk, és így tényleg olyan volt egy kicsit, mintha Harry univerzumába kerültünk volna.

Griffendél Trió (Pap Andrea)
Köszönjük az extra feladatot, köszönjük a verseny lebonyolítását és az értékes ajándékokat is!

Another Clever Idea (Felföldi Zsuzsa)
Köszönettel megkaptuk a csomagokat. Megérkezett a könyvcsomag és a kitűző is :-) Hálás köszönet értük, a lányok meg is őrzik emlékül a csomagolást és a borítékot is.
Köszönjük, hogy ekkora kitartással és lelkesedéssel megvalósulhatott az idei verseny. Nálunk már megy a készülődés a következő részre :-) 

Zellei Nóra
Köszönöm ezt a versenyt, a járványos "verziója" is emlékezetes élménnyé vált számomra, a következőn is biztos részt veszek!

GOLDEN TEAM (Hegedűs Adél)
A tegnapi napon megérkezett a csomag aminek nagyon örültem, különösen meglepett, hogy az én csomagomra egy olyan bélyeg is került, ami a dédimamámat ábrázolja. Szeretném megköszönni az ajándékot és ezt a szerencsés véletlent is, nagyon feldobta a napomat!

Roxforti Fruskák (Krausz Veronika)
El sem tudom mondani, mennyire sajnálom, hogy nem találkoztunk személyesen, és nem köszönhettem meg szemtől szembe a kedvességét és a rengeteg munkáját, amit az idei Harry Potter versenybe beletett!
Nagyon-nagyon hálásak vagyunk és nem győzzük elégszer megköszönni!!!

TRIMÁGUSOK (Gál Edina)
Kedves Péter, csak megerősíteni tudlak, hogy nekünk a világot jelentette, hogy ez a verseny még megrendezésre került. Kellett úgy odaállnom SNI-s tanítványom elé, hogy elhalasztják a szépíró versenyét, amire törött jobb kézzel gyakorolt 2 hétig, hogy belül sikítottam ...és nem ez volt az egyetlen. Emlékszem, mikor elmeséltem a gyerkeknek, hogy nem megyünk Zsámbékra, a könnyeimmel küszködtem, és a fiú tagunknak (hiperaktív, iskolát váltó, magában sem bízó) a világ összeomlását jelentette. Aztán az online verzió tartotta mindannyiunkban a lelket, főleg, hogy nekik nem lett volna máskor: 8. osztályosok. Részletesen elemezve az eredményt, nagyon elégedettek vagyunk, hogy vidéki kis iskolaként "lelkes" csapattagokkal másodszor menetelünk biztosan a a döntőig nagynevű, nyolc osztályos gimnazistákkal versenyezve... az élmény mindannyiunknak örök. Kedves Péter, példaértékű, amit a versenyben végigcsinálsz, mert végre egy olyan verseny, ami nem iskolaszagú, de annyi mindent - ami az életük során fontos lesz - tanulhatnak belőle a gyerekek, hogy mi pedagógusok, akik az élménypedagógia mellett elköteleződtünk, csak hálával tatozunk.
Utólag bevallom, hogy 2020. február 29-én a Hebe Kft. (biztosan Ti is kapjátok az országos levelezőversenyeiket) meghívásából az élménypedagógiáról tartottam egy előadást a Készüljetek a jövőre országos konferenciasorozaton!. Benne volt ez a verseny is!
Várjuk a blog feltöltését, mi pedig régiónkban továbbra is népszerűsítjük a versenyt! 

Katona-Szabó Éva
Először is szeretném megköszönni, hogy ismét ilyen fantasztikus dolognak lehettem részese! Nagy izgalommal vártam, hogy megint részt vehessek a verseny döntőjében, és nagyon örültem, hogy idén is bejutottam! 
Amikor veszélybe került a személyes jelenlét, és kiderült, hogy nem lehet megtartani a zsámbéki versenyt, először csalódott voltam, aztán talán egy kicsit örültem is, hiszen várandós kismamaként valószínűleg nem kockáztattam volna meg, hogy annyi ember közé odamenjek...így aztán nagy várakozással és lelkesedéssel olvastam, hogy ki fogsz találni valamilyen módot, hogy mégis megtarthassuk a döntőt! És valóban...nem csalódtam!
Nagyon köszönöm, hogy nem hagytál bizonytalanságban, hanem folyamatosan tájékoztattál a fejleményekről, így napról napra láthattuk, hogyan alakul ki a döntő végleges formája! A folyamatos kapcsolattatás éreztette velünk, hogy szíveden viseled ezt a versenyt! Láthattuk, hogy ebben a zűrzavaros, kétségbeesett helyzetben, ami eluralkodott a világban, te meg akarod védeni, ami érték, amiért az a sok gyerek (és felnőtt) küzdött, és igen...lehet, hogy ennek a versenynek a jelentősége eltörpül a sok gond mellett, ami jelenleg körülöttünk van, mégis megmutatta, hogy érdemes figyelni az apróbb dolgokra is, hiszen ez lelkesíthet minket...főleg ilyenkor!
Még egyszer köszönöm az élményt, a precizitást, a sok bátorítást! Természetesen hatalmas megtiszteltetés, hogy én nyerhettem meg a kupát, ígérem a lakásunk dísze lesz!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése